Здравейте да попитам знаете ли каде се намира датчика за комън рейла ?
Известие
Collapse
No announcement yet.
147 датчик рейл
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от achkata Покажи съобщениеАми мисля че този ми трябва благодаряAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от achkata Покажи съобщениеем под регулатора малко в дясно ?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеЗащо ти трябва?
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеПак ли не разбра бе колега!Трябва му на колегата да знае-защото ще трябва да си пръсне буксата с контактен спрей!Защото като е на контакт-му показва 250бара-което е недопустимо и колицата му не иска да запали!Ако има нещо питай ще ти обесним!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеСпециалист, покажи ми в кой пост го пише това за 250-те, че нещо не го виждам. И вземи се дръж малко по-прилично. Щот може и да не му е от буксатаДа не казвам голяма дума, ама май се оказа от датчика за налягане в рейла(и то само с почистване на буксата). На контакт показваше 100-200-250бара всеки път различно. След почистване на буксата засега колата държи точните обороти без да ги мени и засега пали всеки път. Както и стабилизирва налягането в рейла на 300бара. Преди и таргет-а се вдигаше от време на време на 330-350. Ще споделя до месец, като разбера със сигурност дали е било от тази простотия или ще продължи да ми трови нервите...
За този датчик ли става дума ?
А сега като слязох да пробвам пак , ми излезе "EBD System failure"Last edited by tonov; d.m.y г., 23:44.
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеДа не казвам голяма дума, ама май се оказа от датчика за налягане в рейла(и то само с почистване на буксата). На контакт показваше 100-200-250бара всеки път различно. След почистване на буксата засега колата държи точните обороти без да ги мени и засега пали всеки път. Както и стабилизирва налягането в рейла на 300бара. Преди и таргет-а се вдигаше от време на време на 330-350. Ще споделя до месец, като разбера със сигурност дали е било от тази простотия или ще продължи да ми трови нервите...
За този датчик ли става дума ?
А сега като слязох да пробвам пак , ми излезе "EBD System failure".............Пак заповядай колега ако нещо не ти е ясно ще ти обесним като на малко дете!!!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment